18. 08. 23
posted by: Super User
Hits: 177

Jeżeli decydujemy się na zakup programu finansowo-księgowego warto również zapisać się na szkolenie z obsługi oprogramowania. Jeżeli zamierzasz samodzielnie prowadzić firmę i nie chcesz zależeć od biura rachunkowego, jeżeli sam chcesz panować nad sytuacją finansową w swojej firmie, programy finansowo-księgowe rozwiążą wszystkie twoje problemy.

Szkolenia z obsługi oprogramowania księgowego odbywają się w miłej, przyjaznej atmosferze, za filiżanką aromatycznej kawy lub herbaty. Jeżeli klient ma jakieś wątpliwości i pytania specjaliści z indywidualnym podejściem wytłumaczą specyfikę pracy z programami finansowo-księgowymi. Podczas szkolenia specjaliści krok po kroku przedstawiają, jak zacząć pracę z programem. Jeżeli nie posiadasz żadnej specjalistycznej wiedzy, wprowdzą ciebie w świat księgowości.

Eksperci, którzy prowadzą szkolenia, przystosowują program szkolenia do potrzeb każdego klienta. Programy finansowo-księgowe są zazwyczaj proste i intuicyjne, automatyzują maksymalnie czynności osoby, która z nich korzysta, dzięki czemu nauczyć się obsługi takiego oprogramowania nie będzie problemem. Na szkoleniach między innymi nauczysz się jak zoptymalizować swoją pracę z użyciem programu i zaoszczędzić maksymalnie dużo czasu.

Zobacz więcej na: http://regiofun.pl/oprogramowanie-ksiegowe-dla-organizacji-pozarzadowych

18. 08. 23
posted by: Super User
Hits: 180

Organizujesz eventy i interesują cię specjalne namioty? Warszawa proponuje sprzęt podobny do http://adoos.pl/warszawa...

Obecnie bardzo liczy się oryginalność i nowoczesność. Jeśli twoje stanowisko będzie posiadało właśnie te dwie cechy, to na pewno szybko zaczną napływać do ciebie nowi klienci. Przyciągnie ich nietypowa konstrukcja lub kształt wybranego przez ciebie namiotu z Warszawy. Zwróć uwagę na to, na jakie rozwiązania stawiają najbardziej znane marki podczas eventów. Zdecydowanie wybierają oryginalne formy w postaci dmuchanego sprzętu o kształcie ich produktów, żywe barwy i wysokiej jakości grafiki.

Na takie szczegóły powinieneś zwrócić uwagę, jeśli interesują cię zakupione lub wypożyczone namioty. Warszawa na pewno nie zawiedzie cię pod tym względem, tego można być pewnym. Oferta w tej branży jest bardzo bogata i zróżnicowana, a wiele propozycji może być dla ciebie niemałym zaskoczeniem. Zwłaszcza, jeśli nie czujesz się ekspertem w tej dziedzinie lub twoje doświadczenie z warszawskimi namiotami nie jest zbyt wielkie. Teraz możesz kupić lub wynająć nie tylko standardowe zadaszenie, ale także sprzęt promocyjny z logo lub nazwą firmy czy też wcześniej wspomniane dmuchane konstrukcje. Potrzebujesz namioty? Warszawa to jedyny wybór.

17. 02. 28
posted by: Super User
Hits: 1122

 

Istnieje cała gama narzędzi, które umożliwiają prowadzenie skutecznej analityki internetowej, poniżej prezentujemy kilka godnych uwagi.

 

Google Analytics – jedno z najpopularniejszych narzędzi analityki internetowej, udostępniane jest za darmo przez Google i połączone z platformą Google AdWords, co umożliwia lepsze optymalizowanie kampanii linków sponsorowanych. Google Analytics w przejrzysty sposób prezentuje wiele różnorodnych danych dotyczących aktywności użytkowników na stronie www. Umożliwia między innymi sprawdzenie ilu użytkowników wchodzi dziennie na stronę www, jakie podstrony przeglądają, ile czasu spędzają na stronie, umożliwia sprawdzenie współczynnika konwersji oraz odrzuceń.

 

Moz Analytics – to narzędzie służące do badania efektywności kampanii social media, działań content marketingu, aktywności poszczególnych marek czy analizowania linków prowadzących do strony. Główną wadą tego narzędzia jest fakt, że nie pozwala ono na mierzenie ruchu na stronie, a więc w tym zakresie należy sięgnąć po jeszcze inny produkt, który by to umożliwiał.

 

Woopra to kolejne narzędzie umożliwiające obserwacje ruchu na stronie. Jego ogromną zaletą jest mierzenie ruchu w czasie rzeczywistym, dzięki czemu można na bieżąco monitorować co dzieje się na stronie i jak zachowują się użytkownicy. Woopra mierzy aktywność użytkowników strony, pokazuje współczynnik konwersji i wiele innych elementów, bardzo przydatnych w przypadku analityki internetowej.

 

 

Majestci – jest to narzędzie przydatne zwłaszcza webmasterom. Pozwala ono określić czy domena była wcześniej używana, sprawdzić profil jej linków, trust rank i ilość cytowań. Pokazuje również ilość linków prowadzących do strony i słowa kluczowe na jakie strona się pozycjonuje. Jest to zatem również dobre narzędzie dla pozycjonerów.

17. 11. 12
posted by: Super User
Hits: 2075

 

Jak wynika z najnowszych doniesień, polska stolica jest miejscem pracy http://www.tvncnbc.pl/postaw-na-odpowiedni-wystroj/ i innych równie ciekawych, cenionych w całej Europie specjalistów od projektowania wnętrz. Warszawie zawdzięczają oni możliwość zdobycia różnorodnych umiejętności w swoim fachu, które później mogą z dumą zaprezentować za granicą podczas międzynarodowych, prestiżowych targów i konferencji.

Jaka jest recepta na kreatywne projektowanie wnętrz? Warszawa nie ogranicza się konwenansami, eksperymentuje z niecodziennymi formami i wciąż poszukuje nowych, innowacyjnych rozwiązań aranżacyjnych. Stołeczni architekci chętnie korzystają z niecodziennych materiałów i wystrzegają się gotowych recept na projektowanie wnętrz. Warszawa jest zresztą tak bogata w przeróżne sklepy z elementami wyposażenia, że można śmiało pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa i niespotykaną nigdzie indziej kreatywność.

 

 

Należy również nadmienić, że projektowaniem wnętrz w Warszawie najczęściej zajmują się jedynie ludzie z ogromną pasją, którzy całe życie marzyli o zawodzie architekta i poświęcili mnóstwo czasu i energii, by odnieść sukces i stać się rozpoznawalnymi w swoim fachu. Tylko takie osoby potrafią dogłębnie zrozumieć charakter danej przestrzeni i wydobyć z niej pełnię piękna, dbając jednocześnie także o aspekty praktyczne proponowanego wystroju. Na szczęście zwykle są oni w pełni świadomi odpowiedzialności, jaka wiąże się z projektowaniem wnętrz - w Warszawie czy innym mieście.

 

17. 02. 28
posted by: Super User
Hits: 1226

 

 Content marketing ma wiele zalet, które przydają się również w innych dziedzinach działalności marketingowej firmy. Z jednej strony dzięki ciekawym i specjalistycznym artykułom z danej branży firma buduje swój wizerunek jako specjalistów w danej dziedzinie. Z drugiej zyskuje grono wiernych odbiorców, przed którymi nie ukrywa, że tworzy treści również dla potrzeb marketingu, oni zaś zgadzają się na to, treści bowiem są na tyle interesujące, że nie uważają tego za wysoką cenę za dostęp do nich. Z trzeciej strony publikowanie wartościowych artykułów sprzyja również pozycjonowaniu strony www, bowiem Google promuje unikatowe treści, ponadto użytkownicy sami przekazują sobie linki do stron o wartościowym contencie, co w efekcie buduje również system silnych linków i promuje firmę tworzącą daną zawartość dzięki działaniom marketingu wirusowego. 

 

Jednak, aby móc korzystać z dobrodziejstw jakie daje content marketing, treści przygotowywane w ramach tego typu działań muszą być atrakcyjne i odpowiednio zbudowane. Tworząc teksty w pierwszej kolejności należy określić grupę docelową. Można to zrobić zadając sobie pytanie dla kogo piszę? Kogo zainteresuje moja treść? Czy jest ona interesująca dla klientów mojej firmy? Innymi słowy w content marketingu nie chodzi o to, by pisać tak, aby każdy nas zrozumiał – co jest podstawą dziennikarstwa. Zasadą jest tutaj pisanie tak, by trafić do określonej grupy ludzi, często posiadających już pewną wiedzę na temat, na który piszemy. Te osoby, chcą swoją wiedzę pogłębić, dlatego nie będą zainteresowane podstawowymi informacjami, chyba, że te informacje wnoszą swoiste novum do dotychczasowej wiedzy z danej dziedziny. 

 

Tworząc przekazy content marketingu należy pamiętać, że liczy się nie tylko treść, ale również atrakcyjność form jej przekazywania. Dlatego warto pamiętać, aby każda treść były dodatkowo uatrakcyjniona. Jeśli piszemy teksty, powinny być one bogato ilustrowane, jeśli tworzymy infografiki nie poprzestawajmy wyłącznie na tabelach, liczy się cała szata graficzna, jeśli tworzymy filmy instruktażowe czy webinaria wykorzystujmy różnorodne pomoce naukowe, korzystajmy z możliwości jakie dają nam współczesne technologie i media. Dzięki temu stworzymy treści angażujące dla użytkowników. 

 

Tworząc content marketing na potrzeby SEO, należy pamiętać o odpowiednim doborze słów kluczowych, które pomogą pozycjonować stronę i artykuł na interesujące nas treści. 

Content marketing


Content marketing polega na tworzeniu wartościowych i angażujących dla odbiorcy treści. Chodzi zatem o to, by dostarczyć ściśle określonej i zainteresowanej wąską tematyką grupie odbiorców jak najwartościowszych z ich punktu widzenia treści. Ten rodzaj marketingu nastawiony jest na działania długofalowe, na pozyskiwanie uwagi odbiorców, budowanie ich zaufania, a dopiero w efekcie sprzedaż. Istnieje wiele form uprawiania kontent marketingu, wśród najważniejszych należy wymienić między innymi: artykuły, poradniki, bezpłatne ebooki, video, webinaria, infografiki, podcasty, recenzje, wywiady, teksty eksperckie czy raporty.

 

Analityk internetowy pilnie poszukiwany!

Ostatnimi czasy wiele mówi się o powstaniu nowych zawodów takich jak analityk danych czy analityk internetowy, są to ludzie coraz bardziej poszukiwani, ale czym tak naprawdę się zajmują?

Analityka internetowa polega na gromadzeniu danych na temat użytkowników strony www, ich odpowiedniej kategoryzacji, sortowaniu oraz analizie, na podstawie wysnuwa się istotne dla marketingu wnioski, które umożliwiają weryfikację kierunku dotychczasowych działań oraz wprowadzenie istotnych biznesowo zmian.