17. 11. 12
posted by: Super User
Hits: 495

 

Jak wynika z najnowszych doniesień, polska stolica jest miejscem pracy http://www.tvncnbc.pl/postaw-na-odpowiedni-wystroj/ i innych równie ciekawych, cenionych w całej Europie specjalistów od projektowania wnętrz. Warszawie zawdzięczają oni możliwość zdobycia różnorodnych umiejętności w swoim fachu, które później mogą z dumą zaprezentować za granicą podczas międzynarodowych, prestiżowych targów i konferencji.

Jaka jest recepta na kreatywne projektowanie wnętrz? Warszawa nie ogranicza się konwenansami, eksperymentuje z niecodziennymi formami i wciąż poszukuje nowych, innowacyjnych rozwiązań aranżacyjnych. Stołeczni architekci chętnie korzystają z niecodziennych materiałów i wystrzegają się gotowych recept na projektowanie wnętrz. Warszawa jest zresztą tak bogata w przeróżne sklepy z elementami wyposażenia, że można śmiało pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa i niespotykaną nigdzie indziej kreatywność.

 

 

Należy również nadmienić, że projektowaniem wnętrz w Warszawie najczęściej zajmują się jedynie ludzie z ogromną pasją, którzy całe życie marzyli o zawodzie architekta i poświęcili mnóstwo czasu i energii, by odnieść sukces i stać się rozpoznawalnymi w swoim fachu. Tylko takie osoby potrafią dogłębnie zrozumieć charakter danej przestrzeni i wydobyć z niej pełnię piękna, dbając jednocześnie także o aspekty praktyczne proponowanego wystroju. Na szczęście zwykle są oni w pełni świadomi odpowiedzialności, jaka wiąże się z projektowaniem wnętrz - w Warszawie czy innym mieście.

 

17. 02. 28
posted by: Super User
Hits: 554

 

Istnieje cała gama narzędzi, które umożliwiają prowadzenie skutecznej analityki internetowej, poniżej prezentujemy kilka godnych uwagi.

 

Google Analytics – jedno z najpopularniejszych narzędzi analityki internetowej, udostępniane jest za darmo przez Google i połączone z platformą Google AdWords, co umożliwia lepsze optymalizowanie kampanii linków sponsorowanych. Google Analytics w przejrzysty sposób prezentuje wiele różnorodnych danych dotyczących aktywności użytkowników na stronie www. Umożliwia między innymi sprawdzenie ilu użytkowników wchodzi dziennie na stronę www, jakie podstrony przeglądają, ile czasu spędzają na stronie, umożliwia sprawdzenie współczynnika konwersji oraz odrzuceń.

 

Moz Analytics – to narzędzie służące do badania efektywności kampanii social media, działań content marketingu, aktywności poszczególnych marek czy analizowania linków prowadzących do strony. Główną wadą tego narzędzia jest fakt, że nie pozwala ono na mierzenie ruchu na stronie, a więc w tym zakresie należy sięgnąć po jeszcze inny produkt, który by to umożliwiał.

 

Woopra to kolejne narzędzie umożliwiające obserwacje ruchu na stronie. Jego ogromną zaletą jest mierzenie ruchu w czasie rzeczywistym, dzięki czemu można na bieżąco monitorować co dzieje się na stronie i jak zachowują się użytkownicy. Woopra mierzy aktywność użytkowników strony, pokazuje współczynnik konwersji i wiele innych elementów, bardzo przydatnych w przypadku analityki internetowej.

 

 

Majestci – jest to narzędzie przydatne zwłaszcza webmasterom. Pozwala ono określić czy domena była wcześniej używana, sprawdzić profil jej linków, trust rank i ilość cytowań. Pokazuje również ilość linków prowadzących do strony i słowa kluczowe na jakie strona się pozycjonuje. Jest to zatem również dobre narzędzie dla pozycjonerów.

17. 02. 28
posted by: Super User
Hits: 565

 

 

 

  1. Stwórz listę faktycznie zainteresowanych Twoim produktem klientów. Oczywiście możesz kupić gotową bazę kontaktów, która zawiera setki i tysiące e-maili, pytanie tylko jaka będzie wówczas Twoja skuteczność. Przecież to przypadkowe osoby, które być może nigdy nie słyszały o Twojej firmie, dla nich Twoje wiadomości do SPAM w czystej postaci. Znacznie lepszym rozwiązaniem będzie stworzenie własnej bazy klientów. Jak to zrobić? Przede wszystkim można zaoferować atrakcyjne rabaty, dla tych użytkowników, którzy podadzą swój adres e-mail, można również zaoferować im dostęp do atrakcyjnych pożądanych przez nich treści, wówczas podanie adres maila wydaje się niewielką ceną, za możliwość otrzymania interesujących ich informacji czy materiałów.

  2. Kategoryzuj swoją listę kontaktów. Stwórz listę cech według, których podzielisz użytkowników adresów e-mail na określone kategorie. Wyznacznikiem może być płeć, wiek, konkretne zainteresowania, to czy już coś u Ciebie kupili, czy też weszli na stronę, ale nie dokonali zakupów. Następnie kiedy będziesz wysyłać e-maile nie wysyłaj ich hurtowo do każdego użytkownika, ale przesyłaj je do określonej grupy odbiorców.

  3. E-mail tylko z ofertą reklamową do SPAM. Wiele firm staje na głowie, aby wymyślić metody, by ich e-maile nie zostały oznaczone jako spam. Mówią o odpowiednich tytułach e-maili, pomijaniu stopek graficznych, czy adresach e-mail, które wskazują na prywatne osoby. Jenak istotą tworzenia e-maili, które nie będą spamem jest zaoferowanie użytkownikom również wartości płynącej z e-maila, najprostszą metodą jest przygotowanie newslettera z atrakcyjnymi ofertami i rabatami czy np. e-gazety, która obok ofert zawiera także ciekawe z punktu widzenia odbiorcy artykuły poświęcone danej tematyce.

  4. Nie męcz odbiorcy – zasypywanie klientów codziennymi e-mailami z pewnością nie wyjdzie na zdrowie Twojej firmie. Nie zyskasz ich uwagi, a jedyne zmęczysz swoją nachalnością. Częstotliwości, z którą możesz bez obaw wysyłać e-maile to 2 razy w miesiącu, jeśli chcesz robić to częściej musisz im przedstawić naprawdę dobry powód do tego, że chcesz ich codziennie zasypywać e-mailami. Jeśli będziesz to robić zbyt często, to klienci albo sami zrezygnują z obecności w Twojej bazie, albo oznaczą e-maile od Ciebie jako spam, przez co automatycznie będą one trafiały do kosza. Podstawową zasadą w e-mail marketingu jest umiar w ilości przesyłany informacji handlowych.

17. 02. 28
posted by: Super User
Hits: 569

 

 Content marketing ma wiele zalet, które przydają się również w innych dziedzinach działalności marketingowej firmy. Z jednej strony dzięki ciekawym i specjalistycznym artykułom z danej branży firma buduje swój wizerunek jako specjalistów w danej dziedzinie. Z drugiej zyskuje grono wiernych odbiorców, przed którymi nie ukrywa, że tworzy treści również dla potrzeb marketingu, oni zaś zgadzają się na to, treści bowiem są na tyle interesujące, że nie uważają tego za wysoką cenę za dostęp do nich. Z trzeciej strony publikowanie wartościowych artykułów sprzyja również pozycjonowaniu strony www, bowiem Google promuje unikatowe treści, ponadto użytkownicy sami przekazują sobie linki do stron o wartościowym contencie, co w efekcie buduje również system silnych linków i promuje firmę tworzącą daną zawartość dzięki działaniom marketingu wirusowego. 

 

Jednak, aby móc korzystać z dobrodziejstw jakie daje content marketing, treści przygotowywane w ramach tego typu działań muszą być atrakcyjne i odpowiednio zbudowane. Tworząc teksty w pierwszej kolejności należy określić grupę docelową. Można to zrobić zadając sobie pytanie dla kogo piszę? Kogo zainteresuje moja treść? Czy jest ona interesująca dla klientów mojej firmy? Innymi słowy w content marketingu nie chodzi o to, by pisać tak, aby każdy nas zrozumiał – co jest podstawą dziennikarstwa. Zasadą jest tutaj pisanie tak, by trafić do określonej grupy ludzi, często posiadających już pewną wiedzę na temat, na który piszemy. Te osoby, chcą swoją wiedzę pogłębić, dlatego nie będą zainteresowane podstawowymi informacjami, chyba, że te informacje wnoszą swoiste novum do dotychczasowej wiedzy z danej dziedziny. 

 

Tworząc przekazy content marketingu należy pamiętać, że liczy się nie tylko treść, ale również atrakcyjność form jej przekazywania. Dlatego warto pamiętać, aby każda treść były dodatkowo uatrakcyjniona. Jeśli piszemy teksty, powinny być one bogato ilustrowane, jeśli tworzymy infografiki nie poprzestawajmy wyłącznie na tabelach, liczy się cała szata graficzna, jeśli tworzymy filmy instruktażowe czy webinaria wykorzystujmy różnorodne pomoce naukowe, korzystajmy z możliwości jakie dają nam współczesne technologie i media. Dzięki temu stworzymy treści angażujące dla użytkowników. 

 

Tworząc content marketing na potrzeby SEO, należy pamiętać o odpowiednim doborze słów kluczowych, które pomogą pozycjonować stronę i artykuł na interesujące nas treści. 

17. 02. 28
posted by: Super User
Hits: 593

Płatna reklama w wyszukiwarce

Reklamy PPC to skrót o angielskiego wyrażenia pay per click, tym mianem określa się płatne system reklam udostępniane przez wyszukiwarki oraz duże katalogi. Działa to w ten sposób, że wyszukiwarki zwracając użytkownikom listę stron na wybrane słowa kluczowe udostępniają im jednocześnie wyniki reklam na określone słowa kluczowe. W tym artykule postaramy się przedstawić najważniejsze informacje dotyczące tego typu reklam.

 

PPC jako forma rozliczenia

PPC to również forma rozliczenia, która zakłada, że reklamodawca płaci za każde kliknięcie użytkownika w baner lub link. Nie ma znaczenia ile razy reklama się wyświetli liczy się liczba osób, które wejdą na reklamowaną stroną za pośrednictwem opłaconej reklamy.

 

Rodzaje programów PPC

Wyszukiwarki internetowe udostępniają reklamodawcą różne rodzaje systemów reklamowy, w których istnieje możliwość rozliczenia w systemie PPC. Przykładem takich programów są AdWords oraz AdSense oferowane przez Google, czy OnetBoks oraz OnetKontekst od Onetu.

 

Mierzenie efektywności działań

Większość systemów reklamy PPC umożliwia również sprawdzenie jej skuteczności, czy to za pomocą statystyk kliknięcia w reklamę czy też mierzenia współczynnika konwersji, czyli nie tylko sprawdzenia czy użytkownik wszedł na stronę, ale również czy wykonał pożądaną akcję, np. dokonanie zakupu, wypełnienie formularza kontaktowego, itp. Dzięki możliwości sprawdzenia reakcji na różne formy czy teksty wyświetlania reklamy reklamodawcy mają możliwość sprawdzenia, które z nich są najbardziej efektywne oraz określenia, w którym kierunku powinny one iść.

 

Dobrze skonstruowana reklama PPC

 

Reklama w internecie, aby była skuteczna musi zachęcać użytkownika do kliknięcia w nią, aby było to możliwe, musi mu ona oferować wartość, której nie znajdzie u konkurencji, wyróżniać się na tle innych. W przeciwnym razie jest niczym więcej jak zachęceniem użytkownika do skorzystania z oferty konkurencji, a więc mija się ona ze swoim celem. Tworząc treść reklamy należy tak ją przygotować, aby zwróciła ona uwagę konsumenta oraz przyciągnęła jego uwagę na tyle, że zapozna się z jej treścią, a nie pominie jej i przejdzie dalej. Tworząc tego typu reklamę należy dokonać analizy takich elementów jak ceny produktów czy usług oferowanych przez firmę, na tle konkurencji. Jeśli ceny są niższe, reklama będzie skuteczna. Należy przeanalizować również dostępny asortyment na tel innych podobnych firm działających w internecie. Szerszy asortyment może zapewnić większą skuteczność reklamy. Kolejnym elementem jest analiza jakości produktu, część użytkowników sieci nie szuka bowiem najtańszych produktów, ale najlepszych – do takich osób powinieneś się zwracać jeśli oferujesz wysokiej jakości towary. Kolejnym punktem jest jakość obsługi klienta, co również może przyciągnąć uwagę potencjalnego odbiorcy, np. jeśli zależy mu na czasie, wysyłka w 24h, będzie dla niego przekonywująca, zaś jeśli oczekuje porady, z pewnością doceni możliwość kontaktu z konsultantem. Elementem, którego nie należy pomijać jest również budowa samej stron, czy jest to sklep internetowy, czy może strona dostarczająca informacji o produkcie? W zależności od odpowiedzi na to pytanie należy dostosować kampanię reklamową do zawartości jaką strona oferuje. 

Content marketing


Content marketing polega na tworzeniu wartościowych i angażujących dla odbiorcy treści. Chodzi zatem o to, by dostarczyć ściśle określonej i zainteresowanej wąską tematyką grupie odbiorców jak najwartościowszych z ich punktu widzenia treści. Ten rodzaj marketingu nastawiony jest na działania długofalowe, na pozyskiwanie uwagi odbiorców, budowanie ich zaufania, a dopiero w efekcie sprzedaż. Istnieje wiele form uprawiania kontent marketingu, wśród najważniejszych należy wymienić między innymi: artykuły, poradniki, bezpłatne ebooki, video, webinaria, infografiki, podcasty, recenzje, wywiady, teksty eksperckie czy raporty.

 

Analityk internetowy pilnie poszukiwany!

Ostatnimi czasy wiele mówi się o powstaniu nowych zawodów takich jak analityk danych czy analityk internetowy, są to ludzie coraz bardziej poszukiwani, ale czym tak naprawdę się zajmują?

Analityka internetowa polega na gromadzeniu danych na temat użytkowników strony www, ich odpowiedniej kategoryzacji, sortowaniu oraz analizie, na podstawie wysnuwa się istotne dla marketingu wnioski, które umożliwiają weryfikację kierunku dotychczasowych działań oraz wprowadzenie istotnych biznesowo zmian.